FANDOM

W tym filmie Testoviron postanowił zainwestować w złoto i przedstawia swój pierwszy zakup - 3 złote carskie monety: jedna z 1915 roku za 2500$ oraz dwie z 1902 roku po 2000$ każda. Testoviron chwali się w swoim filmie, że na 3 monety wydaje prawie 7000$, a tymczasem w Polsce jest taka nieciekawa sytuacja materialna, że ludzie mogą sobie pozwolić najwyżej na chleb lub masło.

Transkrypcja Edytuj

Tak, skurwysyny, wszyscy napierdalają abym pozbywał się swoich dolarów i zaczął inwestować w złoto, a więc: Byłem dzisiaj u Jojne Zimmermana. Wujka Zimmermana. Polecił mi kupno kilku monet. Proszę bardzo. Pierwsza z nich, moneta rosyjska, proszę bardzo, carska moneta, z roku 1915, kosztowała mnie 2500 dolków. Druga moneta, to jest moneta... To jest też z carem Mikołajem moneta, z 1902. Tak. Ta moneta była nieco tańsza, bo za 2000. I druga właściwie jest monetą bliźniaczą, tak, z 1902. Czyli wydałem koło siedmiu tysięcy na złoto. Mam nadzieję, że mnie poczciwy Jojne nie zrobił w chuja, bo z tego jest znany. A nic, najwyżej kurwa, załatwi mi po kosztach nowego Rolexa, Daytona. I co wy na to, kurwa, biedaki, buraki, szmaciarze, w co inwestujecie, w chleb czy masło kurwa? Czy żurawinę? Kurwa, skurwysyny, biedaki, patrzcie co ja mam. Patrzcie, widzicie co ja mam? Mam złoto, mam dolary, mam kurwa wszystko. Mam najlepszy sprzęt, mam najlepsze zegarki, jestem kurwa nie do wyjebania. Mam zajebiste ciało, mam najlepsze samochody, możecie mi wszyscy zrobić lachę skurwysyny, ja pierdolę kurwa.